Контрольні роботи 9 клас
Вступ.
Творчість Дж.Свіфта, Й.В.Гете, Ф.Шиллера
І
варіант
Початковий
та середній рівні (1 бал за правильну відповідь)
1. Доба Просвітництва сповідувала
культ:
а) розуму; б) моралі;
в) краси; г)
релігії.
2. За наведеною цитатою визначте,
який засіб комічного використано у творі «Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта: «П’ять чи
шість кандидатів просять в імператора дозволу розважити його та двір танцями на
канаті, і той, хто найвище підстрибне і не впаде, отримує посаду»
а) гумор; б) іронія;
в) сатира; г)
сарказм.
3. Поезія, що стала гімном
Європейського Союзу, була написана:
а) Й.В.Гете; б)
Й.К.Ф.Шиллером;
в) Дж.Свіфтом; г) Ж-Ж. Руссо.
4. Дух бунтарства притаманний твору:
а) «Вільшаний король» Й.В.Гете; б) «Травнева пісня» Й.В.Гете;
в) «До радості» Ф.Шиллер; г) «Прометей» Й.В.Гете.
5. Які два мотиви звучать у поезії «Травнева
пісня» Й.В.Гете?
6. Які світи показані в баладі Й.В.Гете
«Вільшаний король»?
Достатній рівень (1,5
бали за правильну відповідь)
1. Установіть відповідність творами та їхніми темами.
а) «Вільшаний король»
Й. В. Ґете; 1)
шлях людства до щастя;
б) «До
радості» Ф. Шиллера; 2) природа
і кохання;
в) «Прометей»
Й. В. Ґете; 3) становлення
особистості;
г) «Травнева пісня» Й.В.Гете; 4) протистояння
між богом і титаном.
2. Схарактеризуйте образ головного
героя роману Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера».
Високий рівень (3 бали за
правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.
1. Напишіть твір «Письменники-просвітники
– передові, прогресивні люди своєї доби».
2. Опишіть дискусію з уявним
опонентом про те, що було б, якби в сучасному світі люди почали жити, керуючись
лише розумом і відкидаючи почуття.
Контрольна робота 1 9
клас
Вступ. Творчість Дж.Свіфта, Й.В.Гете,
Ф.Шиллера
ІІ варіант
Початковий та середній
рівні (1 бал за правильну відповідь)
1.
Для доби Просвітництва характерні:
а) надання переваги розуму; б) довіра
до інтуіції, містики;
в) моралі; г) повне
підпорядкування релігії.
2.
За наведеною цитатою визначте, який засіб комічного використано у творі «Мандри
Гуллівера» Дж.Свіфта: «Маллі Аллі Г’ю, могутній імператор Ліліпутії, окраса і
пострах всесвіту, чиї володіння простягаються на п’ять тисяч блестрагів… і
сягають краю землі; владар над усіма владарями; найвищий з усіх синів людських;
той, що ногами спирається на центр землі, а головою торкається сонця; досить
йому лише поворухнути пальцем, і в усіх монархів підгинаються коліна…».
а) гумор; б) іронія;
в) сатира; г) гіпербола.
3.
У поезії, що стала гімном Європейського Союзу, ключовими словами є:
а) боротьба, перемога; б) єднання, радість;
в) змагання, слава; г) пісня,
веселощі.
4.
У творі «Прометей» Й.В.Гете найвиразніше звучать:
а) богоборчі мотиви;
б) мотив
відданого служіння людям;
в) мотив запобігання перед сильними світу
цього;
г) мотив засудження корисливості.
5.
Світи, що протиставляються в баладі Й.В.Гете
«Вільшаний король»
а) реалістичний і фантастичний; б) вищий світ і світ простих людей;
в) красиве і потворне; г) світ песимістів та оптимістів.
6.
Продовжте речення: «У поезії «Травнева
пісня» Й.В.Гете розкрито дві теми: …»
Достатній
рівень (1,5 бали за правильну відповідь)
1.
Установіть відповідність творами та
їхніми темами.
а) «Вільшаний король»
Й. В. Ґете; 1)
шлях людства до щастя;
б) «До
радості» Ф. Шиллера; 2) природа
і кохання;
в) «Прометей»
Й. В. Ґете; 3)
становлення особистості;
г) «Травнева пісня» Й.В.Гете; 4) протистояння
між богом і титаном.
2.
Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера».
Високий
рівень (3 бали за правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.
1.
Напишіть твір «Письменники-просвітники – передові, прогресивні люди своєї доби».
2.
Опишіть дискусію з уявним опонентом про те, що було б, якби в сучасному світі
люди почали жити, керуючись лише розумом і відкидаючи почуття.
Творчість
Г.Гейне, Дж.Байрона
І
варіант
Початковий
та середній рівні (1 бал за правильну відповідь)
1. Для романтизму характерні такі
ознаки:
а) суворі правила; б) підвищена
емоційність;
в) складна метафоричність; г)
незвичайні герої у незвичайних обставинах.
2. Представником романтизму НЕ є:
а) Г.Гейне; б) Ф.Шиллер;
в) Дж.Байрон; г) А.Міцкевич.
3. Фолькорний мотив кохання як
страшної сили розкрито у творі:
4. Про почуття самотності, прагнення дружби,
кохання йдеться у творі:
а) Г.Гейне «Не знаю, що стало зі
мною…»;
б) Дж.Байрона
«Хотів би жити знов у горах…»;
в) Г.Гейне «На півночі кедр одинокий»;
г) Дж.Байрона «Мій дух як ніч…».
5. Основною думкою у творі Дж.Байрона
«Хотів би жити знов у горах…» є:
а) оспівування краси кохання;
б) осуд жорстокості кровопролитних війн;
в) уславлення свободи,
засудження лукавства;
г) заклик до повстання, до збройного опору.
6. Байрон зображує Мазепу в молодості
як людину:
а) розважливу, помірковану; б) патріотичну, героїчну;
в) захоплену, дещо безрозсудну; г) мрійливу, спокійну.
Достатній рівень (1,5
бали за правильну відповідь)
1. Установіть відповідність між цитатою та автором і назвою
твору.
Автор,
назва твору
|
Цитата
|
|
а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий,
Що прагне скель і висоти,
Страждає в Англії пихатій…
|
|
б) …Ніколи не плакали ми;
Той сум, оті тяжкі зітханн
Прийшли до нас згодом самі.
|
|
в) Я ще вчуваю арфи глас,..
Як ще наді в серці спить,
Її розбудить віщий спів.
|
|
г) І бачить він сон про пальму,
Що десь у південній землі…
|
|
д) Привільний Рейн затих;
Вечірній промінь грає
|
2. Визначте ознаки романтизму як
літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.
Високий рівень (3 бали за
правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.
1. Дайте розгорнуту відповідь, у чому
відмінність літературної доби Просвітництва від літератури доби романтизму.
2. Схарактеризуйте романтичного
героя. Наскільки цей образ, на вашу думку, актуальний у наш час?
Контрольна робота 2 9
клас
Творчість Г.Гейне, Дж.Байрона
ІІ варіант
Початковий та середній
рівні (1 бал за правильну відповідь)
1.
Романтизм зародивс на межі:
а) ХVІ – ХVІІст.; б) ХVІІ – ХVІІІст.;
в) ХVІІІ
– ХІХст.; г) ХІХ – ХХст.
2.
Романтизму властиві ознаки:
б) культ природи і почуття, підвищена
емоційність сприйняття навколишнього світу;
в) типізація героїв та обставин як основний
засіб художнього відтворення дійсності;
г) неприйняття буденності,
творення напротивагу їй незвичайної художньої дійсності.
3.
Назва поетичної збірки Г.Гейне:
а) «Книга життя»; б) «Книга пісень»;
в) «Книга віршів»; г) «Книга спогадів».
4.
Ідею мистецтва, просвітлює душу, розкрито в поезії:
5.
Народна легендапро красуню Лорелей стала основою балади:
а) Дж.Байрона «Мій дух як ніч…»;
б) Г.Гейне «На півночі кедр одинокий»;
в) Г.Гейне «Не знаю, що стало зі мною…»;
г) Дж.Байрона «Хотів би жити знов у горах…»;
6.
Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:
а) історичну постать; б) романтичного героя;
в) героя фольклорних творів; г) образ, що втілює ідеї Просвітництва.
Достатній
рівень (1,5 бали за правильну відповідь)
1.
Установіть відповідність між цитатою та
автором і назвою твору.
Автор, назва твору
|
Цитата
|
|
а)
Моя ж душа, мов птах прип’ятий,
Що прагне
скель і висоти,
Страждає в Англії пихатій…
|
|
б)
…Ніколи не плакали ми;
Той сум, оті тяжкі зітханн
Прийшли до нас згодом самі.
|
|
в)
Я ще вчуваю арфи глас,..
Як
ще наді в серці спить,
Її розбудить віщий спів.
|
|
г)
І бачить він сон про пальму,
Що десь у південній землі…
|
|
д)
Привільний Рейн затих;
Вечірній промінь грає
|
2.
Визначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його
представників.
Високий
рівень (3 бали за правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.
1.
Дайте розгорнуту відповідь, у чому відмінність літературної доби Просвітництва
від літератури доби романтизму.
2.
Схарактеризуйте романтичного героя. Наскільки цей образ, на вашу думку,
актуальний у наш час?
Коментарі
Дописати коментар