Контрольні роботи 9 клас


Контрольна робота  1                             9 клас    
         
Вступ. Творчість Дж.Свіфта, Й.В.Гете, Ф.Шиллера

І варіант

Початковий та середній рівні (1 бал за правильну відповідь)

1. Доба Просвітництва сповідувала культ:
          а) розуму;                                                   б) моралі;
          в) краси;                                                      г) релігії.
2. За наведеною цитатою визначте, який засіб комічного використано у творі «Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта: «П’ять чи шість кандидатів просять в імператора дозволу розважити його та двір танцями на канаті, і той, хто найвище підстрибне і не впаде, отримує посаду»
           а) гумор;                                                    б) іронія;
           в) сатира;                                                   г) сарказм.
3. Поезія, що стала гімном Європейського Союзу, була написана:
           а) Й.В.Гете;                                               б) Й.К.Ф.Шиллером;
           в) Дж.Свіфтом;                                         г) Ж-Ж. Руссо.
4. Дух бунтарства притаманний твору:
           а) «Вільшаний король» Й.В.Гете;           б) «Травнева пісня» Й.В.Гете;
           в) «До радості» Ф.Шиллер;                      г) «Прометей» Й.В.Гете.
5. Які два мотиви звучать у поезії «Травнева пісня» Й.В.Гете?
6. Які світи показані в баладі Й.В.Гете «Вільшаний король»?

Достатній рівень (1,5 бали за правильну відповідь)

1. Установіть  відповідність творами та їхніми темами.
            а) «Вільшаний  король»   Й. В. Ґете;                     1) шлях людства до щастя;
            б) «До  радості»  Ф. Шиллера;                               2) природа і кохання;
            в) «Прометей»  Й. В. Ґете;                                      3) становлення особистості;
            г) «Травнева пісня» Й.В.Гете;                                4) протистояння між богом і титаном.                                                            
2. Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера».

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.

1. Напишіть твір «Письменники-просвітники – передові, прогресивні люди своєї доби».
2. Опишіть дискусію з уявним опонентом про те, що було б, якби в сучасному світі люди почали жити, керуючись лише розумом і відкидаючи почуття.



Контрольна робота 1                             9 клас    
         
Вступ. Творчість Дж.Свіфта, Й.В.Гете, Ф.Шиллера

ІІ варіант

Початковий та середній рівні (1 бал за правильну відповідь)

1. Для доби Просвітництва характерні:
          а) надання переваги розуму;                      б) довіра до інтуіції, містики;
          в) моралі;                                                      г) повне підпорядкування релігії.
2. За наведеною цитатою визначте, який засіб комічного використано у творі «Мандри Гуллівера» Дж.Свіфта: «Маллі Аллі Г’ю, могутній імператор Ліліпутії, окраса і пострах всесвіту, чиї володіння простягаються на п’ять тисяч блестрагів… і сягають краю землі; владар над усіма владарями; найвищий з усіх синів людських; той, що ногами спирається на центр землі, а головою торкається сонця; досить йому лише поворухнути пальцем, і в усіх монархів підгинаються коліна…».
           а) гумор;                                                    б) іронія;
           в) сатира;                                                   г) гіпербола.
3. У поезії, що стала гімном Європейського Союзу, ключовими словами є:
           а) боротьба, перемога;                             б) єднання, радість;
           в) змагання, слава;                                    г) пісня, веселощі.
4. У творі «Прометей» Й.В.Гете найвиразніше звучать:
           а) богоборчі мотиви;         
           б) мотив відданого служіння людям;
           в) мотив запобігання перед сильними світу цього;
           г) мотив засудження корисливості.
5. Світи,  що протиставляються в баладі Й.В.Гете «Вільшаний король»
           а) реалістичний і фантастичний;           б) вищий світ і світ простих людей; 
           в) красиве і потворне;                             г) світ песимістів та оптимістів.
6. Продовжте речення:  «У поезії «Травнева пісня» Й.В.Гете розкрито дві теми: …»

Достатній рівень (1,5 бали за правильну відповідь)

1. Установіть  відповідність творами та їхніми темами.
            а) «Вільшаний  король»   Й. В. Ґете;                     1) шлях людства до щастя;
            б) «До  радості»  Ф. Шиллера;                               2) природа і кохання;
            в) «Прометей»  Й. В. Ґете;                                      3) становлення особистості;
            г) «Травнева пісня» Й.В.Гете;                                4) протистояння між богом і титаном.                                                            
2. Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера».

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.

1. Напишіть твір «Письменники-просвітники – передові, прогресивні люди своєї доби».
2. Опишіть дискусію з уявним опонентом про те, що було б, якби в сучасному світі люди почали жити, керуючись лише розумом і відкидаючи почуття.

Контрольна робота  2                            9 клас    
         
Творчість Г.Гейне, Дж.Байрона

І варіант

Початковий та середній рівні (1 бал за правильну відповідь)

1. Для романтизму характерні такі ознаки:
          а) суворі правила;                                   б) підвищена емоційність;
          в) складна метафоричність;                   г) незвичайні герої у незвичайних обставинах.
2. Представником романтизму НЕ є:
           а) Г.Гейне;                                               б) Ф.Шиллер;
           в) Дж.Байрон;                                          г) А.Міцкевич.
3. Фолькорний мотив кохання як страшної сили розкрито у творі:
4. Про почуття самотності, прагнення дружби, кохання йдеться у творі:
           а) Г.Гейне «Не знаю, що стало зі мною…»;
           б) Дж.Байрона «Хотів би жити знов у горах…»;
           в) Г.Гейне «На півночі кедр одинокий»;
           г) Дж.Байрона «Мій дух як ніч…».
5. Основною думкою у творі Дж.Байрона «Хотів би жити знов у горах…» є:
           а) оспівування краси кохання;          
           б) осуд жорстокості кровопролитних війн; 
           в) уславлення свободи, засудження лукавства;                           
           г) заклик до повстання, до збройного опору.
6. Байрон зображує Мазепу в молодості як людину:
           а) розважливу, помірковану;                 б) патріотичну, героїчну;
           в) захоплену, дещо безрозсудну;           г) мрійливу, спокійну.

Достатній рівень (1,5 бали за правильну відповідь)

1. Установіть  відповідність між цитатою та автором і назвою твору.
Автор, назва твору
Цитата
  1. Дж.Байрон «Мій дух як ніч…»
а) Моя ж душа, мов птах припятий,
    Що прагне скель і висоти,
     Страждає в Англії пихатій…
  1. Г.Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»
б) …Ніколи не плакали ми;
     Той сум, оті тяжкі зітханн
      Прийшли до нас згодом самі.
  1. Г.Гейне «Коли розлучаються двоє…»
в) Я ще вчуваю арфи глас,..
     Як ще наді в серці спить,
     Її розбудить віщий спів.
  1. Дж.Байрон «Хотів би жити знов у горах…»
г) І бачить він сон про пальму,
    Що десь у південній землі…

д) Привільний Рейн затих;
    Вечірній промінь грає

2. Визначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.

1. Дайте розгорнуту відповідь, у чому відмінність літературної доби Просвітництва від літератури доби романтизму.
2. Схарактеризуйте романтичного героя. Наскільки цей образ, на вашу думку, актуальний у наш час?

Контрольна робота   2                           9 клас    
         
Творчість Г.Гейне, Дж.Байрона

ІІ варіант

Початковий та середній рівні (1 бал за правильну відповідь)

1. Романтизм зародивс на межі:
           а) ХVІ – ХVІІст.;                                   б) ХVІІ – ХVІІІст.;
           в) ХVІІІ – ХІХст.;                                  г) ХІХ – ХХст.
2. Романтизму властиві ознаки:
           б) культ природи і почуття, підвищена емоційність сприйняття навколишнього світу;
           в) типізація героїв та обставин як основний засіб художнього відтворення дійсності;                                
           г) неприйняття буденності, творення напротивагу їй незвичайної художньої дійсності.
3. Назва поетичної збірки Г.Гейне:
           а) «Книга життя»;                                  б) «Книга пісень»;
           в) «Книга віршів»;                                 г) «Книга спогадів».
4. Ідею мистецтва, просвітлює душу, розкрито в поезії:
5. Народна легендапро красуню Лорелей стала основою балади:
           а) Дж.Байрона «Мій дух як ніч…»;          
           б) Г.Гейне «На півночі кедр одинокий»;
           в) Г.Гейне «Не знаю, що стало зі мною…»;
           г) Дж.Байрона «Хотів би жити знов у горах…»;
6. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:
           а) історичну постать;                              б) романтичного героя;
           в) героя фольклорних творів;                 г) образ, що втілює ідеї Просвітництва.

Достатній рівень (1,5 бали за правильну відповідь)

1. Установіть  відповідність між цитатою та автором і назвою твору.
Автор, назва твору
Цитата
  1. Дж.Байрон «Мій дух як ніч…»
а) Моя ж душа, мов птах припятий,
    Що прагне скель і висоти,
     Страждає в Англії пихатій…
  1. Г.Гейне «Не знаю, що стало зо мною…»
б) …Ніколи не плакали ми;
     Той сум, оті тяжкі зітханн
      Прийшли до нас згодом самі.
  1. Г.Гейне «Коли розлучаються двоє…»
в) Я ще вчуваю арфи глас,..
     Як ще наді в серці спить,
     Її розбудить віщий спів.
  1. Дж.Байрон «Хотів би жити знов у горах…»
г) І бачить він сон про пальму,
    Що десь у південній землі…

д) Привільний Рейн затих;
    Вечірній промінь грає

2. Визначте ознаки романтизму як літературного напряму. Назвіть найвідоміших його представників.

Високий рівень (3 бали за правильну відповідь). Виконайте одне із завдань.

1. Дайте розгорнуту відповідь, у чому відмінність літературної доби Просвітництва від літератури доби романтизму.
2. Схарактеризуйте романтичного героя. Наскільки цей образ, на вашу думку, актуальний у наш час?


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу